Legătura dintre 12 zodii și 12 minerale

Doctorii W.H.Schuessler si I. E. Perry, prin cercetarile efectuate au evidentiat faptul ca intre necesarul de saruri minerale ale organismului uman si zodia sa exista o puternica legatura.

Aportul de saruri din organism este foarte important iar atunci cand nu este in cantitatea optima creaza dezechilibre ale organismului. Printre aceste dezechilibre se numara si o calitate slaba a somnului, oboseala, etc.

12 zodii 12 alimente

Capricornul – fosfatul de calciu

Lipsa sau insuficienta fosfatului de calciu provoaca deficiente de dentitie, deformari ale scheletului, in special ale coloanei, nefrite, dureri ale incheieturilor si indigestii.

Alimente de consumat: orez nedecorticat,varza, alune, citrice, lapte si branza de vaca.

Varasatorul – clorura de sodiu

Dezechilibrul genereaza afectiuni ale rinichilor, arterite, favorizand adeseori accidente vasculare.

Alimente de consumat: telina, varza, spanac, porumb, alune, salata, ridichi, nuci, mere, pere, piersici si citrice.

Pestii – fosfatul de fier

Dezechilibrul lui in organism provoaca anemie, deficiente respiratorii, tahicardie, hemoragii.

Alimente de consumat: piersici, fasole uscata, stafide, caise, struguri citrice, mere si galbenus de ou crud.

Berbecul – fosfatul de potasiu

Insuficienta lui provoaca dezechilibrul functionarii sistemului nervos, in special a functiilor cerebrale.

Alimente de consumat: varza, salata, conopida, cartofi, masline, castraveti, ridichi, spanac, ceapa si mere.

Taurul – sulfatul de sodiu

Controleaza si regleaza cantitatea de apa din organism. Functionarea deficitara a bilei provoaca dezechilibre in organism: umflarea tesuturilor si intepenirea gatului si capului.

Alimente de consumat: conopida, sfecla, castraveti, spanac, ridichi, ceapa si dovleac.

Gemenii – clorura de potasiu

Insuficienta provoaca ingreunarea procesului de regenerare al tesuturilor, dificultăti in functionarea aparatului respirator, favorizand formarea cheagurilor de sange care pot duce la accidente vasculare.

Alimente de consumat: morcovi, fasole verde, asparagus, spanac, conopida, telina, prune, caise, piersici si portocale.

Racul – florura de calciu

Lipsa florurii de calciu afecteaz sistemul osos, dantura si vederea.

Alimente de consumat: secara si galbenus de ou crud.

Leul – fosfatul de magneziu

Este necesar pentru formarea structurii scheletului si pentru functionarea nervilor motori. Ajuta la asimilarea calciului in organism si mentinerea fluiditatii sangelui.

Alimente de consumat: telina, asparagus, lămaie, mere, nuci, smochine, piersici, seminte de floarea soarelui, galbenus de ou crud, alune si alimente din grau si secara.

Fecioara – sulfatul de potasiu

Insuficienta sa genereaza deficiente in indeplinirea functiilor pielii si duce la aparitia acneei, eczemelor, matretei si caderii parului.

Alimente de consumat: alune, masline negre, andive, portocale, grau, secara si ovaz germinate.

Balanta – fosfatul de sodiu

Lipsa lui provoaca dureri reumatice si guta. Insuficienta fosfatului de sodiu se manifesta prin ingalbenirea limbii si aparitia gustului acid.

Alimente de consumat: orez nedecorticat, sfecla, porumb, fasole, cartofi, spanac, alune, mere, capsune, stafide.

Scorpionul – sulfatul de calciu

Lipsa sa in organism favorizeaza aparitia infectiilor sinusului si aparatului respirator, rinite si sterilitate.

Alimente de consumat: asparagus, ridichi, conopida, prune si smochine.

Sagatatorul – siliciul

Insuficienta acestui mineral poate provoca paralizia membrelor superioare sau inferioare.

Alimente de consumat: prune, mere, smochine, capsuni, coaja fructelor si legumelor, cartofi, galbenus de ou crud.

O alimentatie corecta si sanatoasa, insotita de exercitii fizice poate mentine un echilibru al sanatatii, indiferent de zodie dar este bine sa tinem cont si de aceste aspecte.

Lasă un comentariu